جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زهر دار و نیش دار sms zahr o nish dar

اس ام اس جدید


اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم

اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



با رفتنت هیچ اتفاقی نمی افتد

من به تعداد تک تک آدم های دنیا انگیزه دارم

 که دیگر نخواهمت



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



گفته بودی می مانی

 اما انگار صدایت قطع و وصل شده بود

و گفته بودی میهمانی



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



به سلامتیه کسی  که

 ما رو گذاشت ذخیره

 و دیگران رو بازی داد



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



به من نپر لب ﭘﺮ می شی

ﻟﺐ تر کنم  پرپر می شی



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



خیانت دقیقا شبیه دود سیگار است

تنها لحظه ای جلوی چشمانت را تار می کند

 ولی بویش تا مدت ها بر تنت می ماند



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



چه کسی می گوید من و او تفاهم نداشتیم ؟

ما هردو عاشق بودیم

من عاشق او و او هم عاشق او



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



اگه مهم بودی

 زیرت خط می کشیدم نه دورت



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



نه  نه نه  الان نه

فعلا دورت خیلی شلوغه

تنهات که گذاشتن باهات حرف دارم خیلی



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



تو جا زدی

من جا خوردم

اون جا گرفت



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



مهم نیست چند سالته

 وقتی یاد گرفتی جواب دوست داشتن

رو با جفتک انداختن ندی بهت می گن آدم



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar



ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﻲ ﺣﺮﺻﻢ می گیره ؟

ﺍﺯ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺗﺎ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻲ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺩﺍﺷﺖ

 به ﻣﻦ می گفت ﺗﺎ به ﺣﺴﺎﺑﺸﻮﻥ ﺑﺮﺳﻢ

ﻭﻟﻲ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﻬﺶ ﺯﻧﮓ می زنم

 ﻫﺮﮐﻲ ﺍﺯﺵ می پرﺳﻪ ﮐﻴﻪ

 ﻣﻴﮕﻪ هیشکی ﻧﻴﺴﺖ ﻣﺰﺍﺣﻤﻪ



اس ام اس زهر دار و نیش دار
sms zahr o nish dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد