جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روز شهریور 92 sms ruz shahrivr

اس ام اس جدید


اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



تکیه بده

اما به شانه هایی که اگرخوابت برد

 سرت را زمین نگذارد!



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



سکوت تنها دوستی است

که هرگز خیانت نمی کند

 با تمام سکوتم به یادتم



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



خدایا آسمانت متری چند؟

دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



اندیشه ات را با که می پرورانی؟

خوش به حالش

مرا همین بس که دوستت دارم



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



یک روز رسد غمی به اندازه کوه

یک روزرسد نشاط به اندازه دشت

آری افسانه زندگی چنین است عزیز

درسایه کوه باید ازدشت گذشت



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



تابلو نقاش را ثروتمند کرد

شعرِ شاعر به چند زبان ترجمه شد

کارگردان جایزه ها را درو کرد

و هنوز سر همان چهار راه واکس می زند

کودکی که بهترین سوژه بود!



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



گفت خدانگهدارت در را بست و رفت

انسان ها چه راحت مسئولیت خود را به گردن خدا می اندازند



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



تو دیار بی کسی

در نمیاد باز نفسم

من گذشتم از خودم

برای اون دلواپسم



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



به تاوان دل شکسته ام

 هزاران دل خواهم شکست

گناهش پای دلی که دل مراشکست



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr



قلب دخترامثل قبرستون میمونه

هرکی رفت توش دیگه بیرون نمیاد

ولی قلب پسرامثل هتل پنج ستاره است

 معلوم نیست کی بخاطر هزینه های بالاش میندازنت بیرون



اس ام اس روز شهریور 92
sms ruz shahrivr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد