جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و پیامک مرگ و رفتن sms o jomlate marg

اس ام اس جدید


جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



زدم فریاد خدایا این چه رسمی است

رفیقان را جدا کردن هنر نیست

رفیقان قلب انسانند خدایا

بدون قلب چگونه می توان زیست ؟



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



ز هجران تو پرپر می زند دل

ز دل تنگی به هر در می زند دل

چو بلبل در فراق رویت ای گل

به دیوار قفس سرمیزند دل



جملات و
پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



شبی از سوز دل گفتم قلم را

بیا بنویس غم های دلم را

گفتا برو بیمار عاشق

ندارم طاقت این همه غم را



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم

گردش به حریم با صفایت بکنم

آشوب دلم به من چنین فرمان داد

در سجده بیفتم و دعایت بکنم



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



امروز را برای بیان احساس به عزیزت غنیمت شمار

شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی نباشد



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



ارزش بودنت را همیشه

از اندیشه یک لحظه نبودنت می توان فهمید



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد؟

نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد به دست کودک گستاخ و بازیگوش

و او یک ریز و پی در پی دمگرم خویش را در گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد بدین سان بشکند سکوت مرگبارم را



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



امروز اومده بود دیدنم

با یه نگاه مهربون

همون نگاهی که سال ها آرزوشو داشتمو ازم دریغ می کرد

گریه کرد و گفت دلش  واسم تنگ شده

وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



شب است و آسمان را غم گرفته

سکوتم با نگاهش دم گرفته

شب است و کهکشانی در کنارم

ولی از دوریت من بیقرارم



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد

گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد

همه رفتند از این خانه بجز غم

باز این یار قدیمی چه وفایی دارد



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



من آن شمعم که شبها در شبستان تو می سوزم

به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو می سوزم



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg



زندگی کن!

حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی

چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت می سازد



جملات و پیامک مرگ و رفتن
sms o jomlate marg
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ب.ظ

دمتون گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد