جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس کوتاه تلخ 92 sms kutah jodayi

اس ام اس جدید



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



اسباب بازی هایش را جمع کردم

ماتم برد وقتی دلم را میان آنها دیدم



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



اونایی که شما باهاشون می گردی

 راه رفتنو از ما یاد گرفتن



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



هرچه مغرور تر باشی تشنه ترند برای با تو بودن

و هرچه دست نیافتنی باشی بیشتر به دنبالت می آیند

 اما امان از روزی که غروری نداشته باشی و بی ریا به آنها محبت کنی

 آنوقت تو را هیچ وقت نمی بیند و ساده از کنارت عبور می کنند



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi


  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



من بازمانده غذا را نمی خورم

 چه برسد به بازمانده ی احساس

 پس برو



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



تمام کتاب هایم را ریختم کف اتاق

 دانه دانه ورق زدم و کلنجار رفتم

ولی در هیچ لغتت نامه ای هیچ واژه ای نبود

 تا حماقت دلم را توجیه کند



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



همیشه یادمون باشه

 از اومدن یکی توی زندگیمون ذوق مرگ نشیم

 تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت دق مرگ نشیم



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



مشترک مورد نظر این روزهایت کیست

 که دیگر در دسترس بودن و نبودن من

 برایت مهم نیست ؟



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



سریع ترین نقاشی بودی که دیدم

در یک چشم به هم زدن روزگارم را سیاه کردی



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



می خواهم عوض شوم

 چرا باید دلتنگ آغوشت باشم ؟

می خوام تو دلتنگ آغوشم باشی

 می خوام اون سیب قرمز در بالاترین قسمت درخت باشم

دقت کن رسیدن به من آسون نیست

اگر ههمتش رو نداری آسیبی به درخت نزن

به همون سیب های کرم خورده ی روی زمین قانع باش



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi



بعضی ها رو نباید تحویل می گرفیتم ولی گرفتیم

به بعضی ها نباید رو می دادیم ولی دادیم

با بعضی ها نباید حرف می زدیم که زدیم

این از سخاوت ماست نه از حماقت



اس ام اس کوتاه تلخ 92
sms kutah jodayi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد