جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جک شهریور 92 joke shahrivar

اس ام اس جدید



جک شهریور 92
joke shahrivar



جدیدترین اس ام اس حیف نون برای نامزدش

شاکر خدایی هستم که مرا آفرید تا تو ترشیده نشوی !



جک شهریور 92
joke shahrivar



حیف نون اسهال داشت خجالت میکشید به دکتر بگه

گفت آقای دکتر آبریزش دارم !

دکتر گفت : بینی ؟

حیف نون : نه قینی !



جک شهریور 92
joke shahrivar



دقت کردی ؟

لیلی و مجنون های عصر ما

هر روز می گن بای واسه همیشه !



جک شهریور 92
joke shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




جک شهریور 92
joke shahrivar



تو بهشت هر وقت انگشت کوچیکه ی پات میخواد بخوره به پایه ی مبل

پایه ی مبل جا خالی میده !



جک شهریور 92
joke shahrivar



هرکس به طریقی دل ما می شکند

اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی آفرین



جک شهریور 92
joke shahrivar



شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد

رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !



جک شهریور 92
joke shahrivar



معرفتت از این سیگار هم کمتره !

تا آخرش به پام میسوزه !

(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے



جک شهریور 92
joke shahrivar



حیف نون داریوش رو میبینه

میگه : سلام آقا داریوش

داریوش : سلام هموطن

حیف نون : اوووف! عجب کیفیتی!



جک شهریور 92
joke shahrivar



به حیف نون میگن : دو دو تا ؟

میگه : ۴ تا

میگن :اه اه جکو خراب کردی رفت !



جک شهریور 92
joke shahrivar



نصیحت به جوون های امروزی :

 اگر سیبیل نمی‌گذارید حداقل ابرو هم بر ندارید !



جک شهریور 92
joke shahrivar



وقتی هنوز یه سالت نشده پدر مادرت هی میگن : بگو بابا … بگو مامان …

الان میگی :  مامان

میگه : زهر مار و مامان !!!



جک شهریور 92
joke shahrivar



حیف نون میره سربازی تو صف بوده سروانه میگه به چپ چپ … به راست راست …

سروانه میبینه حیف نون همینجوری وایستاده و هیچ کاری نمی کنه

میگه : تو چرا به فرمانم عمل نمیکنی؟

حیف نون میگه : جناب سروان شما اول تصمیم قطعی رو بگیر بعدش چشم من انجام میدم !



جک شهریور 92
joke shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد