جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس با شکلک ها sms ba sheklakha

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha


...____Π__
./Φ\_______\
|_Π_|__ ΓΠ_|

شما برنده ی یک واحد خونه ویلایی

 در قلب من شدید



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



>(///)< مثل شکلات شیرین

(آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب

@>-->>-- مثل گل زیبا هستی



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



|""""""""""|_:!""-.,

"@@"""""" ""@""

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



\\// _*_
( ';')(';' )
/|.|\ /[]\
| | / \

این عکسو تو پارک گرفتم که با یه غریبه بودی

اس ام اس ندی پخشش می کنم



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



|-------l-l

| '.o

| /l\

| JL

درد دوریتو نتونستم تحمل کنم

خودمو دار زدم



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



\\\ ////
<( @ @ )>
--o0O---------00o--
-
-
-
-
-
دلم برات تنگ شده بود

کلید نداشتم از دیوار اومدم بالا



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



()
<،،>
_//_

چیه ؟!!!
.
.
.
دلم می خواد اینجا وایسم



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha



/) /)
@@ \_____/
/ /\ ____\
¤¤ | | | |
^^ ^^
دوستی ما تموم شد
اینم عکسی که بهم داده بودی
مال خودت



اس ام اس با شکلک ها
sms ba sheklakha
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد