جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عرفانی فلسفی sms erfani falsafi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



هرمن کین

هیچ‌کس نمی‌تواند به کارمندان این دوره انگیزه ببخشد

بلکه این انگیزه می‌بایست درون خود افراد وجود داشته باشد



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



دوکلوس

نفهمی و نادانی سه نوع است :

یکی آنکه انسان هیچ نداند

 دوم آنکه آنچه را که لازم است نداند

 و سوم آنکه آنچه را نباید بداند ، بداند



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



دانته

به یاد داشته باش که امروز طلوع دیگری ندارد



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



اُرد بزرگ

چه بسیار گردن کشانی که به آنی دچار زبونی شدند



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



هراس وال پول

کسی که به کسی حسد می ورزد

دلیل بر آن است که به برتری او اعتراف کرده است



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



دوکلوس

اگر جوان را از عشق منع کنید

چنان است که مریض را از کسالتش سرزنش دهید



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



اُرد بزرگ

هنرمند و نویسنده مزدور

 از هر کشنده ای زیان بارتر است



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



هیوم

خوشبختی پروانه است

اگر او را دنبال کنید از شما می گریزد

ولی اگر آرام بنشینید

 روی سر شما خواهد نشست



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



اُرد بزرگ

سازگاری با زیستگاه

و تلاش برای بهتر شدن جایگاه کنونی

 ویژگی ناب آدم های پاک است



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi



شجاعت حقیقی

موفق شدن بر شداید زندگی است



اس ام اس عرفانی فلسفی
sms erfani falsafi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد