جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی شاخ sms falsafi shakh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



بزرگمهر

خرد در پیکار با دیوان

 برنده ترین سلاح ها  است

 در برابر شمشیر تیز دیو

خرد جوش است و جان بدان روشن



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



نادر شاه افشار

لحظه پیروزی برای من از آن جهت شیرین است که پیران

زنان و کودکان کشورم را در آرامش و شادان ببینم



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



جبران خلیل جبران

همه آنچه در خلقت است

در درون شماست و هر آنچه درون شماست

 در خلقت است



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



دوکلوس

جوانی صندوق در بسته ای است

 که فقط پیران می دانند درون آن چیست



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



اُرد بزرگ

شورش های آدمیان

با بسامدهای پر نیروی کیهان خیلی زود

 به سامانه درست خویش باز می گردد



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



کانت

چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی «مثل من رفتار کن»



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



جبران خلیل جبران

آرامش گهواره ای ست

بر دامن خاک و سنگ پله هایی به جانب افلاک



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



اُرد بزرگ

هنر خوراک روان و هنرمند آفریننده آن است

بارگاه هنر با هیچ جایگاهی درخور ارزیابی نیست



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



کارول‌ بیکر

مطیع‌ مرد باشید تا شما را بپرستد



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



جان اشتنبک

بزرگترین امید آن است

 که امید را به قصد کشت کتک بزنیم



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh



چارلز کیترنیک

مشکلی که خوب تشریح و حلاجی شده باشد

 نصفش حل شده است



اس ام اس فلسفی شاخ
sms falsafi shakh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد