جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92 sms o joke khandedar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



متاسفانه هر کاسه آش رشته بالاخره تموم می شه

هرچقدم که یواش بخورینش

اینا دردای زندگیه



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



سوالم از آقای گالیله اینه که

اگه زمین با سرعت دور خودش می چرخه

پس چرا اینقدر هوا گرمه !!!



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﯾﻪ ﻫﻮﺱ زودگذر ﺑﻮﺩﻡ

ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ نمی ﺪﻩ



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



یکی از خصوصیات خوبم اینه که

کسی که منو دوست داشته باشه هیچ وقت پیر نمی شه

یا دق مرگش می کنم یا خودش جوون مرگ می شه



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



نقشی که کوله پشتی رها

 تو فیلم مادرانه داشته خود رها نداشته



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



امروز دوبله پارک کرده بودم

یهو دیدم تو بلندگو داره می گه : راننده پژو راننده پژو !

ینی خوشگل خودمو قهوه ای کردم ، آب دهنمو قورت دادم برگشتم دیدم

یه وانتیِ می گه خربزه مشهد دارم بیا خربزه بخر



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



این نسلی که من می بینم

بعد از ازدواج به همسرشون می گن بیا زن و شوهر معمولی باشیم !



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



سلامتیه دختری که وقتی بنز واسش بوق زد

پیش خودش گفت پراید گوجه ای

عشقمو عشقه بعد ماشین بنز زد لهش کرد

نتیجه گیری :

دختر خانوم وسط خیابون راه نرو

هرکی واست بوق زد دلیل نمی شه

که  شاید می خواد بگه برو کنار می خوام رد شم !



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



دقت کردین زیباترین حالت یخچال وقتیه که الویه توش داره



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



تو فکرم یه نمایشگاه بزنم

نقاشی هایی که موقع درس خوندن

 واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم



اس ام اس و جوک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد