جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تک بیتی های ناب sms tak beytihaye nab

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



ناشادی ما گر سبب شادی غیر است

شادم که بمانم من و ناشاد بمانم

مهدی سهیلی



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



هرکس به طریقی دل ما می شکند

بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست

من در عجبم دوست چرا می شکند


اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



هر سنگ که بر سینه زدم نقش تو بگرفت

آن هم صنمی بهر پرستیدن من شد

طالب آملی



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



از دل دیوانه ام دیوانه تر دانی که کیست؟

من که دایم در علاج این دل دیوانه ام

سحاب اصفهانی



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



قامت خمیده گشت و پر از چین شده است روی

پیر زمان شدیم، درین نو بهار عمر

حبیب



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



می خوام و می خواستمت تا نفسم بود

می سوختم از حسرت و عشق تو بَسَم بود

مشیری



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



در این گلشن بود خاکم

 نه آن مرغ هوسناکم

که هر ساعت به گلزاری

 کشاند آشیانش را

شفایی اصفهانی


اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



سوختیم و جوهر ما بر کسی ظاهر نشد

چون چراغان شب مهتاب بی جا سوختیم



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



ز پاره دل من هیچ گوشه خالی نیست

کدام سنگدل این شیشه بر زمین زده است؟

شوکتی



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab



گر به بالینم نیامد بر مزار آمد مرا

جان سپاری در رهش آخر به کار آمد مرا

یغمای جندقی



اس ام اس تک بیتی های ناب
sms tak beytihaye nab

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد