جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار شهریور 92 sms funny shahrivar

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



اینایی که جوگیر شدن تو حرف هاشون پشت سر هم می گن بگو خب

همونایی هستن که وقتی می رفتن دبستان هی می گفتن نه غلام



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



یه بار تو اینترنت داشتم می چرخیدم

 بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



‫ﺍﯾﻦ دختر پسرهایی ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺷﻮﻥ

ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﯿﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻓﻘﻂ



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



اینجور که داره پیش میره

می ترسم چن سال دیگه که درِ چیپس ها رو باز می کنیم

فقد بوش بیاد و دیگر هیچ :|



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



دختر خالم منتظره کارای ویزاش اوکی بشه

 بعد تا آخر تابستون بره اروپا رو بگرده

منم منتظرم PES 2014 بیاد ببینم می شه

با هاشم بیگ زاده توپو از رونالدو گرفت یا نه ؟



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



طرز تهیه ی این مانتو جلو بازا

یدونه ملافه رو برمی داری ترجیها قرمز

با یدونه نخ

بعد ملافه رو می پیچی دور خودت

نَخو می بندی بالای شکم

خب مانتوی شما آماده اس

ایشالا به شادی استفاده کنین



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



تجویز دارو برای پسرهایی

که کارت شارژ واسه دخترا میخرن

سه بسته خاک برات نوشتم

 هر هشت ساعت میریزی رو سرت:|



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



معنی معجزه رو موقعی می فهمی

که اس ام اس اشتباهی بفرسی امـا fail بشه



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



یکی از خصوصیات خوبم اینه که

کسی که منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه

یا دق مرگش می کنم یا خودش جون مرگ می شه !



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



به بعضیا هم باید گُفت

فاز خود را با رسمه شکل توضیح دهید  :|



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar



از گربه ملوس بودنش رو یاد بگیرید

 نه چشم سفیدیش رو :|



اس ام اس خنده دار شهریور 92
sms funny shahrivar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد