جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشق و معشوق sms ashegh o mashugh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



حوالی رویاهایم که قدم می زنم می بینم خیابان را

با بوی باران دوست دارم

و خودم را با بوی تو



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام

♥  تـو . . .

بـدون هـدف دوسـتـت دارم



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



تابستان داغی ست اما دلم دیگر به این زندگی گرم نمی شود

آنقدر نیستی که گاهی حس مـی کنم عشق را نسیه به من داده ای

بی تـابـم !

نقـد می خــواهـمت می فهمی



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



نگاه تــــــو مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند

چه معجــــــــونی می شود زندگــــــی

با لمس دستانِ تـــــــو

با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



نـــگاهت چـــــــون بــــــهــار ی دل پــــذیر اســـــــت

دلـــــــــــم در وصــف چــــــــشمانت اســیر اســـــت

نــــــــگاهت بــــا نـــــگاهــم هـــردو نیکــــو ســــــت

نـــــــگاهت مـــــی کــــنم چــــــون دارمت دوســـــت



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



با هم که قدم می زنیم

حسودی اش می شود آفتاب

نه که هیچ گاه

قدم نزده است با ماه



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه می کنی

وقتی که من اینجا دور از تو

با خیال تـــــــو خوشم !



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



می نویســم برای خودم

برای دلم ، برای یکی که

غریبه بود ،آشنا شد

عــادتـ شد، عشق شـد

هستی شـد، روزگـار شـد

عزیز شـــد



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



گرما یعنی

 نفس های تو

 دست های تو

آغوش تو !

 من خورشید نمی خواهم



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



حــال و روز زنــدگــی مـن را

وقـتــی نبـاشـی یــک کـلمه تــوصیــف می کنــد

الـفـــاتحه



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



لبخند تو معجزه ی شیرینی است که رویای بهشت را

در دل آدم زنده می کند



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh



چه ستی می شود دستـان  مـا کنـار هم !

بـی شـک هیچ طراحی تـا امـروز

چنین سـتی را بـا هـم جـور نکرده است



اس ام اس عاشق و معشوق
sms ashegh o mashugh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد