جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طعنه دار و کوبنده sms tane dar o koobande

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



ﺩﺧﺘـــﺮﯼ ﺭﺍ ﺑـﺎ ﺩﺭﻭغ هات ﻓــﺮﯾـﺐ ﺩﺍﺩﯼ

ﻗــﺒـﻞ ﺍﺯ ﺍﯾـﻨـﮑـﻪ ﺑـﮕــــﯽ ﭼـــﻘـﺪﺭ ﺍﺣـــﻤـﻖ ﺑـــﻮﺩ

ﺯﻳـــﺮ ﻟــﺐ ﺑــﻪ ﺧـــﻮﺩﺕ ﺑـــﮕـﻮ ﭼـــﻘـﺪﺭ ﻣــﻦ ﺁﺷــﻐــﺎﻟــﻢ !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



زن قداســـــــــــــت است

برای با او بودن باید مـــرد بود

نه نــــــر !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



عـزیـــــــــــزم واسـه کســی دوروئـی کن

کـه حـوصـــــــــــله هــمـون یه روتـم

داشــتــــــــه بـاشـــــــــــــه

سریعا رفته باشی ...



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande


  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



ﻣﻄﻤﺌـﻦ ﺑﺎﺵ عزیزم

ﺁﺩﻣـــﯽ ﮐﻪ ﮔﻨـــﺪﻩ ﺗــﺮ ﺍﺯ ﺩﻫــﻨـﺶ ﺣــﺮﻑ ﻣــﯿﺰﻧـــﻪ

 ﺁﺧــﺮ ماجرا ﺩﻫـــﻨﺶ ﺟــــــﺮ ﻣﯿـﺨﻮﺭﻩ



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



در لابه لای دلشوره ها و تـرس هایـم

لب پرتگاه ایستاده ام

می دانم دستـــــــم را نمی گیری

فقط محض رضای خدا پرتــــــم نکــن !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



بعضیام هستن پا برهنه میان تو زندگی آدم اما

وقتی میرن لباس مارک دار تنشونه

مبارکشون باشه ولی

رسمش این نیست



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



هــی فـلانـی ؟!

تــمام کـتاب هایـم را ریختـم کـف اُتاق

دانه دانه ورق زدم کـلنجار رفتـم !

در هیچ لـغت نامه ای هیچ واژه ای نــبود

تا حماقت دلم را تــوجیح کــنـد !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



به لب هایم قفل زدم درباره عشق تو

به کسی چیزی نگویم

شاید روزی خودت

آدم شوی



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



دلم تنگ می شود برای حرف زدنت

 و برای تکیه کلام هایت که نمی دانستی فقط کلام تو نبود

من هم به آنها تکیه داده بودم



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



خدایا به امید خودت

نه بنده های بی خودت !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande



به بعضیام باید گفت

اونجا که پرچمت هوا کردی ما رختامون آویزون می کنیم

سریع ها ... نبینمت !



اس ام اس طعنه دار و کوبنده
sms tane dar o koobande
نظرات 1 + ارسال نظر
parviz سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد