جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مفهومی و پند آموز sms mafhoomi o pand amuz

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



اُرد بزرگ

آنکه برنامه ها را از پایان به آغاز

مورد گفتگو و ارزیابی قرار می دهد

براستی در حال سرپوش گذاری بر روی چیزی است



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



نادر شاه افشار

هنگامی که برخواستم از ایران ویرانه ای ساخته بودند

و از مردم کشورم بردگانی زبون

سپاه من نشان بزرگی و رشادت ایرانیان در طول تاریخ بوده است

سپاهی که تنها به دنبال حفظ کشور و امنیت آن است



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



اُرد بزرگ

سامانه همه گیر هستی با آنکه یکنواخت پنداشته می شود

 ولی رو به پویش و پیشرفت است

گردش آرام هستی نباید ما را فریب دهد

ما بخشی از یک برنامه بزرگ و پیش خواسته در کیهان هستیم

که پیشرفت را در نهاد خود دارد



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



بزرگمهر

آز مایه نگرانی و تشویش خاطر است



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



فردریش نیچه

ارزش یابی هر چیز بستگی به توان خواهی آن دارد



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



سولون

راز جوانی من در این است که هر روز چیز تازه ای یاد می گیریم



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



لوسیا

بدست آوردن آنچه را که ما آرزو داریم موفقیت است

اما چیزی را که برای بدست آوردنش تلاش نمی کنیم ، خوشبختی است



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



بزرگمهر

آن کس که به آموختن کوشاتر

و گوشش به دانش نیوشاتر است

 امیدوارترین کسان است



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



نیچه

عظمت بشر در آنست که پل است نه مقصد

بشر را از این نظر می توان دوست داشت

 که یک مرحله تحول و یک دوره گذرانیست



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz



اُرد بزرگ

تنها مادر و پدر خواست های فرزند

را بی هیچ چشم داشتی بر آورده می سازند



اس ام اس مفهومی و پند آموز
sms mafhoomi o pand amuz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد