جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس به سلامتی 92 sms be salamati

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



به سلامتی کلاغ

که آزادی رو به زیبایی و صدا ترجیح داد



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



سلامتیه اونایی که از شدت دلتنگی به کما رفتن

حرف می زنن ، راه می رن ، نفس می کشن

ولی هیچ حسی ندارن



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



به سلامتی کولر

که خودشو گرم می کنه که مارو خنک کنه



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



سلامتی نسلی که

می دونست پلنگ صورتی صورتی ست

 اما خاکستری تماشایش می کرد



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



به سلامتی کسی که دوسش داری و پیشت نیست

اما یه یادگار ازش داری که وقتی نیگاش می کنی

بوش می کنی و حس می کنی کنارته



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



سلامتی اونی که

 با خاطراتشم خوشی



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



همه ی آدم ها برای خودشون یک چیزِ یواشکی دارند

یک اتفاقِ یواشکی یا یک حسِ یواشکی

 یک آدمِ یواشکی و شاید هم یک عشقِ یواشکی

سلامتی هر چی یواشکی



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



سلامتی دلامون

 که دلتنگ کسایی می شن

 که اصلا نمی دونن دل چیه



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati



به سلامتی خودمون

 که مخاطب خاصِ هیچ کس نیستیم



اس ام اس به سلامتی 92
sms be salamati
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد