جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دل تنگ sms del tang

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



از این به بعد تو زندگیم همه چیز پَر

روزای بی تو پر دلتنگی هام پر شکستن دل پر

جز تو همه چیز پر نازنینم فقط تو نپر



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



ساز گل های دلم آهنگ توست

حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



نه به اون عشقو امیدو آرزو

نه به این جنگ و جدال و گفتگو

نه به اون گریه و دوست دارمو دلتنگی

نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی

نه به دلبستگی هات نه به این خستگیات!



اس ام اس دل تنگ
sms del tang

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



کاش تو ی فصلای زشت سرنوشت یکی این دلتنگیامو می نوشت

یکی از دستای سرد آرزو گرمی دستای عشق و می گرفت

یکی که سکوت تنهاییم رو با صدای ساز شکستش بشکنه

یکی که تو قاب خالی دلم نقش زیبای خدا رو بکشه



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



دلتنگی همیشه از ندیدن نیست

 لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



اگه چشمات تر شد

 اگه دلت تنگ شد

اگه دیگه نبود کسی

 امید و هم نفسی

 بدون که هست اینجا کسی

که تو واسش همه کسی



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



می گن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چی کار کنم؟



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



تو هرگز دلتنگی چشمانم را ندیدی

و تصویر خاموشی قلبم را در روشنای آرزوهایت

دیگر انتظارت را به انتظار نخواهم نشست

برو مسافر جاده قدم های تو را دلتنگ است



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



روزهای خوب باهم بودنمان گذشت

دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !

دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت

بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است

کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد



اس ام اس دل تنگ
sms del tang



دلم برای کسی تنگ است که اشک هایم را دیده

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده



اس ام اس دل تنگ
sms del tang
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد