جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تک بیت sms tak beyt

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



جز خون دل، ز خوان فلک نیست بهره ای

این تنگ چشم، طاقت مهمان نداشته است

 رهی معیری



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



کجایی ای رفیق نیمه راهم

که من در چاه شب های سیاهم

نمی بخشد کسی جز غم پناهم

نه تنها از تو نالم از خدا هم

مشیری



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



پیراهنی از تار وفا دوخته بودم

چون تاب جفای تو نیاورد کفن شد

طالب آملی



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



پاکان سبب فساد ، هرگز نشوند

از آب دهن ، روزه نگردد باطل

آشنا



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



تیره روزان جهان را به چراغی دریاب

که پس از مرگ، تو را شمع مزاری باشند

صائب



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



گفتم دل را به پند درمان کُنمش

جان را به کمند سر به فرمان کنمش

این شعله چگونه از دلم سر نکشد

وین شوق چگونه از پنهان کنمش

مشیری



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



تو از خرابی این آشیانه نالی و من

به بی ثباتی هر آشیانه می خندم

پارسا تویسرکانی



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



جز مرهم نگاه تو ای مهربانترین

چیزی برای زخم دلم کارگر نبود

حسن غفاری



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



رسمی که هیچ آه نگویند و جان دهند

ما در میان مردم عالم گذاشته ایم

ملک قمی



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt



ز بی تابی بسی شب گرد کویت تا سحر گشتم

سحرگه چون دعای بی اثر، نومید برگشتم

فرقتی



اس ام اس تک بیت
sms tak beyt
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد