جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری sms sokhanane ali noshadi shabstari

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



تیمم ماهی، تباهی است.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



عاشق کاغذ سیاهم با نکته های سفید!



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



اعدادی که به صفر پشت پا نمی زنند بزرگ می شوند.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



چرا چشم دیدن بعضی ها را نداریم مگر نامحرمند؟



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



سنگ قبر انسان های سنگدل عاشق تنهایی است.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



من در سر شور دارم و او شوره سر.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



اگر زبان آتش را باز کنیم زبانه می کشد!



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



صدای قلبم نمی گذارد صدای پایت را بشنوم.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



وقتی خورشید از پیله در آمد فیتیله زندگی را روشن کرد.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



اشک گل ها شبنمی است.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



سقوط آبشاری، شرافتمند تر از ثبات مردابی است.



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari



خود نمایی شگرد موجودات میکروسکوپی است .



اس ام اس سخنان علی نوشادی شبستری
sms sokhanane ali noshadi shabstari
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد