جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس عاشقانه طعنه دار جدید 92 sms asheghane jadid

اس ام اس عاشقانه



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



بیا و ببین دیوانه شدم

از بس که دلتنگی هایم را

دست کم گرفتی



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



چشمانم را که باز می کنم ، تو نیستی

این بیرحمانه ترین اتفاق این روز هایم است



اس ام اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



مـــن خــــــواب دیـده ام

کـه تـو تـعبیــــــر می شـــــوی



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



من راه را به خلوت دلم گشوده ام

شتاب کن

دیگر ورود عموم آزاد است




اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



این چه عشقیست؟

پر از فراموشی

من فراموش شدم

تو فراموشکار



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



هرکی ازم سراغت رو می گیره نمی گم وجود نداری

 میگم وجودش رو نداشتی … !



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



این روزها اگه کسی گفت :

من عاشقتم

بپرس : تا ساعت چند ؟



اس ام اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



تازگیا هرکی می گه دوسِت دارم ، خندم می گیره !

بی اراده میگم : چی می خوای ؟

بگیر برو ...



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



بعضیها یار نیستن بارن

وقتی که می رن آدم احساس می کنه سبک شده !



اس عاشقانه طعنه دار جدید 92
sms asheghane jadid



اینقدر خودت رو اذیت نکن

اونی که بودنت رو قدر ندونست لایق حضور در فکرتم نیست



اس عاشقانه جدید 92
sms asheghane jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد