جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رمانتیک جدید sms romantic jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



بی انصاف با کدام لالایی وجدانت را خوابانده ای

 که اینچنین بیخیال ما شدی



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

که اون بی معرفت دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !

بی معرفت ، به یادتم



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی

 اما بخند من به همان زیبا که “تر” نیست

 قانعم



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



وابسته شدم به تو

 بی آنکه بدانم وابستگی ها وام های کوتاه مدتی هستند

 با بهره های سنگین



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



کم سرمایه‌ای نیست داشتن آدم‌هایی که حالت را بپرسند

 از آن بهتر داشتنِ آدم‌هایی است که بتوانی

در جواب احوال‌پرسی‌هایشان بگویی :

خوب نیستم . . .



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



دنیا یه میدونه

 سرنوشت اما یه بازی

 پیش ام ما نوشتن

حقته باید ببازی



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

 از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



دل رو زدم به دریا ، زدم برات پیامی

 فقط برای اینکه ، نگی که بی مرامی



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم

 روزگاریست که تنها به تو می اندیشم




اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid



به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است

 و می گریزد از ما ، مانند باد از سرما

 و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن را



اس ام اس رمانتیک جدید
sms romantic jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد