جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاز دار عاشقانه sms fazdar asheqaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



اگه یه رنگ باشی باهات هستم

 نمک پرورده ی دستات هستم

اگه پا روی حرمت ها نذاری

همیشه خاک پایت هستم




اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



زندگی شراب تلخیست که همه محکوم به نوشیدن آن هستیم

 پس می نوشیم به یاد کسانی که دوستشان داریم

و نمی دانند و کسانی که دوستمان دارند و نمی دانیم



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



تو به نقش قهوه اعتقاد داری

 به پیش بینی ، به بازی های بزرگ

 و من فقط به چشم هایت



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



بی تو تموم لحظه های اسیر غصه و غمه

 یه روز میام به دیدنت هرچی ببینمت کمه

 نمی رسه به گوش تو صدای فریاد دلم

 یه روز می فهمی دردمو که زیر خاکم و گلم




اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



یه شب خوب تو آسمون

 یه ستاره بود چشمک زنون

 خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون

 ستاره ی قشنگی بود   آرومو ناز و مهربون

 ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون

 اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون

 ابر اومد ستارمو دزدید و برد نامهربون

 حالا شبا به یاد اون زول میزنم به آسمون

 دلم می خواد داد بزنم  آخه این بود قول و قرارمون ؟



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



صدا نزدی اسمم را

جانَمی را که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



مات شدم از رفتنت !

هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود !

ایـن وسط ، فقط یک دل بود که دیگر نیست !



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



مرا دید و نشناخت

 این بود درد …



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



چه بیرحم می شوی ای تقدیر آنگاه که می گویی

تقصـــیر خودت بــــود …



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh



حقیقت دارد !

کافی ست چمدان هایت را ببندی

 تا حاضر شوند هـمه برای از یاد بردنت !

آنکه بیشتر دوستت می دارد ، زودتــــر



اس ام اس فاز دار عاشقانه
sms fazdar asheqaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد