جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقونه جدید sms asheghuneh jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



تورا در قلب شعرم می گذارم

 به نام عشق آن را می نگارم

 تمام حرف من در شعر این بود

 تورا تا بی نهایت دوست دارم



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



کاش بودم تک درختی در میان قلب تو

 تا وجودم میوه می داد از محبت های تو



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



میان بندگانت هرچه دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود

 به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



به امید چتر فردایت خیس بارانم

 از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



در سکوت دادگاه سرنوشت

 عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

 گفته شد دل داده ها از هم جدا

 وای بر این حکم و این قانون زشت



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی آنکه در جستجوی قافیه ها باشم

 بی آنکه واژه ها را انتخاب کنم ، دوست دارم از تو بنویسم که می دانم

 هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت می کنم



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

 از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



دل رو زدم به دریا ، زدم برات پیامی

 فقط برای اینکه ، نگی که بی مرامی



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم

 روزگاریست که تنها به تو می اندیشم



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid



به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است

 و می گریزد از ما ، مانند باد از سرما

 و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن را



اس ام اس عاشقونه جدید
sms asheghuneh jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد