جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقونه زیبا sms asheghuneh ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



چون کودک بی اراده راه افتادم

 با پای نگاه ، در گناه افتادم

 از گونه به سمت چانه ات لغزیدم

 از چاله در آمدم به چاه افتادم



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



ارزش قطره های باران را گل های تشنه می دانند

 و قدر دوستان خوب را دل های تنگ!




اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



بیایید دوباره به عشق خود سری بزنیم

 برای دیوار بلند ارزوهایش دری بزنیم

 در آسمان زندگیش مهر و باوری بزنیم

 اگر قرعه ی بد افتاد بناممان

 بیایید تلاش کنیم قرعه ی بهتری بزنیم



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



وقتی چترت خداست

بگذار ابر سرنوشت هرچه می خواهد ببارد



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



شاخه گلت سال ها بود در میان دفترت خوابیده بود

 بی اجازت امروز بیدارش کردم



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

 غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



خیالت راحت

 دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد

 و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



بریدم بند ناف دلبستگی را

با قیچی دلسردی




اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba



رابطه ی قلبی دو دوست

 نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد



اس ام اس عاشقونه زیبا
sms asheghuneh ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد