جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزی هام اینه جدید yeki az fanteziham ine

اس ام اس عاشقانه



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی دیگه از فانتزیام اینه :

سوار یه پیکان تاکسی بشم ، یه تراول ۵۰ تومنی تا نخورده رو بدم به راننده …

راننده بگه آقا یه نفرید ؟

منم یه کم مکث کنم و با یه لبخند معنی دار بگم : خعلی وقته

بعدش پیاده بشم و برم !

راننده هم از پشت صدام بزنه آقا … بقیه پولتون !

منم کُتمو بندازم رو دوشمو بی توجه به راننده تو تاریکیا محو بشم



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی دیگه از فانتزیام اینه که متاهل بشم

حسرت دوره ی مجردیمو بخورم و بسوزمو بسازم



یکی از فانتزی هام اینه
جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزی هام اینه که سوار یه ماشین بشم

بگم آقا اون ماشین جلویی رو تعقیب کن

بعد یارو هم بگه : برو گم شو پایین بابا

 ما دنبال شر نمیگردیم

هیچی دیگه منم پیاده شم برم !



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه خوانــنده بشــــم

بعد کنسرت بزارم تو یه ورزشگاه بزرگ

کل ورزشگاه پر بشـــه بعد من نــرم کنسرت و اجرا کــــــنم



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که توی یک مهمونی یهو وارد بشم

و دخدرا که دارن میوه پوست می کنن

همه دستاشون رو ببرن از خوشتیپی من !

و بعد از اینکه یکم نشستم

 پاشم حرکت کنم به سمت افق



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه توی یه پارک شلوغ شروع کنم

 به دویدن و همزمان با موبایلم بگم:

لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه

 کلی آدم بی گناه اینجا هست!



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که

یه روز پشت تلفن توی جمع بگم

خودمو با اولین پرواز می رسونم



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



می خوام این بار که مراقب اومد بالا سرم گفت :

سرت بچرخه و تقلب کنی صفر رد می کنم

یه نگاه به سبک فانتزی بهش بندازمو بگم :

منو از صفر می ترسونی ؟ برو از خدا بترس !

اونم که منقلب شده بگه اوکی هانی از یو ویش !

فانتزیه دیگه ممکنه وسطاش زبونشم عوض بشه !

پرابلم ؟



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که یکی بخواد به یکی دیگه شلیک کنه

بعد من داد بزنم نههههههههه و خودمو بندازم جلوی گلوله

بعد خون بپاشه از قلبم بیرون و مردم دورم جمع بشن با گریه بهم افتخار کنن

از اون طرف کارگردان داد بزنه کات بازم خراب کردین



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزایم اینه که:

اسم بابا رو بنویسم واسه کنکور

 بعدش هی بهش بگم درس بخون



یکی از فانتزی هام اینه جدید
yeki az fanteziham ine
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد