جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزی هام اینه خنده دار yeki az fanteziham ine

اس ام اس عاشقانه



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که رتبه ی یک کارشناسی ارشد رو بیارم

بعد این موسسات که زنگ میزنن

 و ازم می خوان در عوض یه چند میلیون اونا رو تبلیغ کنم

با کمال خونسردی بگم نه متاسفم نمی تونم این کار رو براتون انجام بدم



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که بچه هام یه دو قلوی پسر و دختر بشن

بعد اسم دوتاشونو بذارم رها

بعد وقتی که دعواشون می شه بزنن تو سر و کله ی هم

منم داد بزنم بگم : رها ، رهارو رها کن !



یکی از فانتزی هام اینه
خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیای مامانم اینه که

 بیاد تو اتاقم ببینه همه چی مرتبه



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیامم اینه که برعکس بقیه ماشینا

که تا چراغ سبز می شه شروع می کنن به بوق زدن

من تا چراغ قرمز می شه بوق بزنم اونم یه تنه…

حالا اینجا سوال پیش میاد که چرا پشت چراغ قرمز؟

سوال بسیار بسیار به جا و خوبیه ولی متآسفانه ربطی نداره به کسی

چون ماشینِ خودمِ دوس دارم از بوقش پشت چراغ قرمز استفاده کنم



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام همیشه این بوده که

 توی سیستم عامل ویندوز یک مشکل پیدا کنم

بفرستم براشون بعد بیل گیبس زنگ بزنه بگه

 مهندس لطفا بیا امریکا تو مجموعه من

دخترمم میدم بهت کنیزت باشه تا آخر عمرش

خونه ماشین پول همه چی میدم بهت

منم بعد از یک دقیقه سکوت بگم :

خیلی دلم میخ واد اما من متعلقم به این مردمم !



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که تو المپیک با نا داوری حذف شم

اون موقع هر چی فن و تکنیک که یاد گرفتم و نگرفتم رو داور مسابقه اجرا کنم

بعدش بشینم وسط زمین مسابقه اجازه مسابقه های بعدی رو ندم !



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که یه شب بارونی

ببینم دارن یه دختره رو اذیت می کنن منم برسم بهشونو دخل تک تکشونو بیارم

بعد دختره رو از رو زمین بلند کنم و کتمو دربیارم بدم تنش کنه

بعد سرشو بیاره بالا تو چشام نگاه کنه و بگه می شه اسمتو بدونم ؟

بعد من از توی کتم یه سیگار دربیارم روشن کنم

بعد یه پوک عمیق بگیرمو یه لبخند ملیح بزنمو دودشو بزنم تو صورتش

بعد دود که رفت کنار من غیب شده باشم

و اونم یهو بیفته رو زمینو سرشو بیاره رو به آسمونو از ته دل داد بزنه خدا



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه :

زارت بزنم تو صورت یکی بگم نخواب

بخوابی می میری

 تو باید زنده بمونـــی !



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine



یکی از فانتزیام اینه که با لحن جدی و خسته

 به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر

بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :

فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم ؟



یکی از فانتزی هام اینه خنده دار
yeki az fanteziham ine
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد