جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس لاو sms love

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس لاو
sms love



معلم به خط فاصله می گفت : خط تیره

 خوب می دانست فاصله ها چه به روز آدم ها می آورند



اس ام اس لاو
sms love



گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد

 من امروز غروب می کنم ، کجایی ای اسمان من!



اس ام اس لاو
sms love



خسته ام از این زندان که نامش زندگیست

 ‌پس قشنگی های دنیا مال کیست ؟

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست

 ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟



اس ام اس لاو
sms love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس لاو
sms love



صبر کن سهراب

قایقت جا دارد؟

 من هم از همهمه ی روی زمین بیـــــــــزارم



اس ام اس لاو
sms love



کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم

 و طولانی بودن ان را وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم

حالا که من دلتنگم زمان ایستاده



اس ام اس لاو
sms love



با توام بی حضور تو

 بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم

 تا دل نازک پروانه نشکند ؟

و همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم



اس ام اس لاو
sms love



نشسته ام ، کجا ؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !



اس ام اس لاو
sms love



ذهنم فلج می شـــــود

 وقتی می خوانمت و تو حتی نمی گویی جـــــــــانم



اس ام اس لاو
sms love



با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟

 خیال که خیس نمی شود !



اس ام اس لاو
sms love



پایان سریال دروغ هایت بود

آخرین لبخندت و چه ساده بودم

من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم



اس ام اس لاو
sms love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد