جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقان sms asheghan

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست

 دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



همیشه

سخت ترین سیلی رو از کسی می خوری

که روزی بهترین نوازشگرت بود



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



می شنوی ؟

این صدای درد دل های ماه و خورشید است

در کنار هم نیستند اما دل ماه در دل خورشید شب راه دارد!



اس ام اس عاشقان
sms asheghan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



دیگر به سکوت آن روز تاریک نمی اندیشم

بیشتر چشم به آن رودی که در کوه دلت سرازیر است دوخته ام

و می بینم چه زیباست عمق وجود تو!



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



می نشینیم در زیر تک درختی و همانجا که نشسته ایم

 همدیگر را در آغوش می گیریم !

آنقدر آنجا می مانیم تا هیچ چیز از من و تو به جا نماند

 جز عشق !



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



قــَرار بـگـذار

هــر جـای ِ دنـیـا کـِه بـاشی به دیـدارتــو خـواهـم آمد

چـمـدان خـاطــره ها را هَم خواهـم آورد



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



دست نخــورده تریــن احساس هایــم را

برای روز مبادای عشـق او

احتکار کرده ام



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



گمم نکن !

قول

که گوشه ی حافظه ات

آرام بنشینم !

بگذار بمانم !

آرام گوشه حافظه ات فقـــــــــــــــــط ...



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



بالا نمی آید این نفس نیمه

تو مگر هوا بودی

که در نبودنت

آهسته آهسته دارم خفه می شوم



اس ام اس عاشقان
sms asheghan



تنها باران است که گاهی ، در اوج تنهایی من

در آن لحظه که هیچ کس نیست ، با من از تو می گوید

ولی درد من از این است که دیریست باران نمی بارد



اس ام اس عاشقان
sms asheghan
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد