جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عشق داغ و سوزان sms love daq o suzan

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



بگــــــــــــذار زمــانـــــه از حـســـادتــــــــ بتـرکـد

انــــــگشتــــــان مـن

چـــه بـه انگــشتـــان تـــــو می آینــد !



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



جـــــــانم بـــــــــاش

تا به لبــــــم برســـی

می خوام هـــــمه ببینند

با تـــو جان به لـب شدم !



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



چه سخت است درک اینکه

چشمانت هم دروغ می گفتند

در این دنیا من فقط به آنها اعتماد داشتــــــم ...



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



چه می دانی از دل تنگم؟

گاهی به خدا التماس می کنم فقط خوابت را ببینم

می فهمی؟

 فقط خوابت را...



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز

چه شاعرانه می چسبد!



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



هی رفیق!

خواستم بگویم

این آرزویی که تو به آن رسیده ای

مال من بود  !!!



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



من از مرگ نمی ترسم

بلکه از چیزهایی می ترسم

که بعد از مرگم در لپ تاپم پیدا می کنند!



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



کمی دروغ بگو

 خسته ام پینوکیو

این جا آدم ها دروغ های شاخدار می گویند

و دماغِ درازِ خود را جراحی پلاستیک می کنند !



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan



جـدایـی آنقدر ها هم که فکر می کنی تلخ نیست !

اگر هنوز حـرف های من را باور نداری

از نادر و سیمین بپرس که از تمام دنیــا جایــزه گرفته اند ...



اس ام اس عشق داغ و سوزان
sms love daq o suzan
نظرات 3 + ارسال نظر
غزال چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ب.ظ

ای خدا دلممممممممممم گرفففففففففف

غزال چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ

خعلی عالیههههههههههههه

بی کس چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد