جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاز بالا sms faz bala

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



محبت هایت را شمردم درست بود

اما عشقت را پس بگیر گوشه ندارد



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



منطقی حرف زدن با بعضی ها

حتی از پوشیدن دمپایی شصتی با جوراب هم سخت تره …



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



با اونایى که

دستشون به دهنشون نمی رسه درست حرف بزن

مطمئن باش دستشون به دهن تو میرسه !



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



شب ها به وقت خواب

از طرف من وجدانت را ببوس

البته اگر بیدار بود !



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



هر چقدر عطـــرت را عوض کنی

باز هم تنـــت بوی کثیف خیـــانت را می دهد

عزیز لعنـــتی ام



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



کـمـیت مهم نیست

کـیـفـیـت مهمه که تو نداشتــی



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد …



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



تمام زندگی ام را می دهم که برگردی و همین که برگشتی بگویم

دیگر نمی خواهمت گمشو !



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



پر گرفتم

حتی پرواز را هم تجربه کردم

ای کاش زودتر ترکم می کردی …



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



به بعضی ها باید گفت :

لطفا یه دهن برامون خفه شو !



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد