جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طعنه دار سنگین sms tanehdare sangin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



بعضیا مثله این دیوار های تازه رنگ شده می مونن

پشتت هستن ولی نمی شه بهشون تکیه کرد

اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو به گند کشیدی



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



چشم های تو شفافترین برکه هاست

اما قامت من شاید آنقدر بلند که توی چشم های تو جا نمی شود

باید برای عاشقی هایم دریا می جستم !



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



حالم به هم می خورد

از کلمه های عزیزم و عشقمی که از دهان تو در آید

من را همان ببین صدا کن !



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



یه سری از عقل فقط دندونشو دارن



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



به بعضیا باید گفت

شما سیرابی هم نیستی چه برسه به جیگر ما



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



عاشق آن لحظه ام که نه از تو

و نه از تعلقات تو خبری نیست

رفته باشی !



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



درد مـــــن چشمانی بــــود

که به من اشک هدیه می داد

و به دیگران چشمک



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



حالا که رفته ای

حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی

سر دو راهی که رسیدی به چپ برو

به جهنم ختم می شود



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



بــــرای  هــر کـس کـه رفــتـنی سـت

فــــقـط بــــایــــد کنــــار ایــستــاد

و  راه بـــــاز کـــــرد

بــه هـمـیـن ســـادگــــی



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin



ببند در آن دلت را که به روی همه باز است

یخ کردم



اس ام اس طعنه دار سنگین
sms tanehdare sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد