جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ناب عاشقانه sms nab asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



بی انصاف با کدام لالایی وجدانت را خوابانده ای ؟

 که اینچنین بی خیال ما شدی ؟



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



یادت را از من نگیر

 بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



آدم های خوب نه خاطره اند نه تاریخ !

بلکه حقیقت روزگارند ، درست مثل خودت



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



وقتی تو با منی

ترافیک میتونه بهترین مکث عالم باشه !



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

 حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



چه درونم تنهاست و در این تنهایی

 شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را می جوید



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



دلتنگی حس عجیبی است

 که گاهی تو را به یادم می آورد

 گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



نمیدانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم

 در این مسلک که صورت های بی احساس

 بسوی قلب های ساده می تازند

 من اینجا در صف مرگ شقایق ها

 برای رنگ چشمان تو دلتنگم



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



تنفس : شروع زندگیست

 عشق : قسمتی از زندگیست

 اما دوست خوب : قلب زندگیست



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghaneh



اسمش تقصیر است

 حالا تو هی خودت را آرام کن

 بگو نه تقدیر !



اس ام اس ناب عاشقانه
sms nab asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد