جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حرف های منطقی بزرگان sms mantegh bozorgan

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



امام علی (ع)

خردمند به کار خویش تکیه کند و نادان به آرزوی خویش



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



مترلینگ

اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما می شد

 سعی و عمل دیگر معنی نداشت



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



ضرب المثل ایتالیایی

موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



گوته

با داشتن اراده قوی مالک همه چیز هستید



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



امام علی (ع)

دانا زنده است اگر جه بمیرد و نادان مرده است هرچند زنده باشد



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



گاندی

حقیقت داروی تلخی است که ثمرات شیرینی دارد



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



ضرب المثل فارسی

دوصد گفته چون نیم کردار نیست



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



امام علی (ع)

خوب صبر کردن ، پیش درآمد پیروزی است



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



اپیکور

برای شاد کردن دیگران آرزوهایشان را بفهم



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan



بودا

هیچ کس جز خود ما مسوول بدبختی ها

 و یا خوشبختی های ما نیست



اس ام اس حرف های منطقی بزرگان
sms mantegh bozorgan
نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ

http://www.blogsky.com/images/smileys/113.png

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد