جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین sms asheghane qamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



به چــــه تشبیه کنم نــام تو را

به بــــهار

یا به آبی ه زلال دریــــا

ســـــاده تر می گویم

تــو تمامیـــت احساس منی



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



دست خودم نیست

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا

با یک سلام خشک و خالی

به آینده امیدوار کند



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



دنیای زیر آب

شبیه دنیای چشم های توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که

نگاه، زاده ی علاقه است



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



همیشه در بهترین جای قلبم خواهی ماند

 آنجا که فقط جاودانه ها می مانند



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



میدونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟

چون همش تو وجود تو جمع شده!



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



پیام هایم گاه گاه است

آنچه ابدیست یاد توست



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



بعضیا میگن دنیا ارزش نداره

مگه می شه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه؟



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin



فدای عزیزی که آتیش معرفتش

جنگل بی معرفت ها رو خاکستر می کنه!



اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane qamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد