جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه کوتاه sms asheghane kutah

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد که برای عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



در بند آن نه ایم که دشنام یا دعاست

 یادش بخیر هر که ز ما یاد کند



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



فقط ارسال می شن

که باور کنی اونی که فکرشو نمی کنی

 الان به یادته



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



میدونی اگه یه روز پادشاه بشم بزرگترین آرزوم چیه؟

 میخوام تو بشی تاج سرم



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



این تویی: ——–<—–<

این منم: —-<–<

گرفتی مطلبو؟

بابا میگم: کوچیکتیم !



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



زیباترین و کم خرجترین هدیه لبخند است

زندگیتان سرشار از این هدیه باد



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



فرو گرفته مرا آنچنان محبت دوست

که هر چه می نگرم

 پای تا سرم همه اوست



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah



مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم



اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghane kutah
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد