جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید غمگین sms asheghane qamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



دلم فقط تورو می خواد...

دلم باران می خواهد و چتری خراب

و خیابانی که هیچ گاه به خانه ی تو نرسد...



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



او"را پیش خودت هیدن کرده بودی

با اینکه وجود داشت اما ندیدمش

همان طوری که تو منو ندیدی

تو تموم این سال ها



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



مستقیــم ؟

دربسـت ؟

مدت هاست مانده ام

در این شهر شلوغ و پرترافیک

کســی دلم را نمی بـَـرد



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



سال ها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها می خواهی؟



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



بــا مـن از بـودن بـگــو

گـوشــم را کــر کـرده

هـیـاهـوی نــبودنـتـــــــــ




اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



شاعرم کن

بخند

و بگذار دیوانی از بوسه برایت بگویم ...



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



خوش به حال خدا که لحظه لحظه با توست

و من همیشه درباره تو با او حرف می زنم



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



قدش به عشق نمی‌ رسید

غرورام

را زیر پا گذاشت تا برسد!



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



استکان های خالی را که نگاه می کنم

گلویم به خاطر چای هایی که با تو نخورده ام

چقدر می سوزد



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin



یه روز یه فرشته بهم گفت:

یه کیسه پول می خوای یا یه دوست خوب؟

گفتم یه کیسه پول

چون من تو رو داشتم



اس ام اس عاشقانه جدید غمگین
sms asheghane qamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد