جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی کوتاه sms ehsasi kutah

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



تــا ته خــط کـه میری

یادت میــاد یـه جایـی تو یــه خیابـــونی

 یه کوچـــه ای رو اشـــتباه پیـــچیــــدی



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



لبخند که زد

توی چال گونه اش افتادم

پای منطقم شکست

و عاشق شدم



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



ای تروریست ترین عشق زمین

هیچکس هنــوز نتوانسته است خنثی کند

بغضی را که در گلویم کاشتی



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



دلــــم را زود سوزاندی

کاش قدری صبر می کردی!

حرمت کسی که عزیزش را از دست داده

لااقل تا هفت روز نگه می دارند



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



باید چند جیب روی پیراهنم بدوزم

تمام عشق تو

در قلبم جا نمی شود



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



بـــــــــودم !

دیدم با دیــــــــــگری شادتـــری !

رفتــــــم !



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



شما را به اُبهت این زمستان سوگند !

در بــرف ، آهسته گام بـرداریـد !

شایـد...

چشمی پشیمان ، رد پایــم را دنبال کند ...!



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



من داغونم...

خدایا می شه بگی خدمات پس از خلقتت کجاست؟



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



دل ِ مـن بـــــرف نیــست !

رد ِ پــــای تــو بــر من آب نمــی شـــود !

آســان تــر نـگاهــم کن !

 دلــــــــم تـــا عـشـق بیشــتـر نمــی دانـــد !



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah



از هــــیــچ کـــار بـــچـگـیم پـــشـیـمان نـــیــــستـم

جــــز ایـــــن کـه

آرزو داشـــتـــم بـــــــــــــزرگ شــــوم



اس ام اس احساسی کوتاه
sms ehsasi kutah
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد