جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی جدید sms ehsasi jadid nab

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



با توام بی حضور تو

بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم

تا دل نازک پروانه نشکند ؟

وهمه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



نشسته ام

کجا ؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



ذهنم فلج می شـــــود

وقتی می خوانمت و تو حتی نمی گویی جـــــــــانم



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



با تو زیر بارانم

چتر برای چه ؟

خیال که خیس نمی شود



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست

دوست ما را گو سلامی دل همیشه تنگ اوست



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



همیشه سخت ترین سیلی رو از کسی می خوری

که روزی بهترین نوازشگرت بود



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



می شنوی ؟

این صدای درد دل های ماه و خورشید است

در کنار هم نیستند اما دل ماه در دل خورشید شب راه دارد



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab



دیگر به سکوت آن روز تاریک نمی اندیشم

بیشتر چشم به آن رودی که در کوه دلت سرازیر است دوخته ام

و می بینم چه زیباست عمق وجود تو



اس ام اس احساسی جدید
sms ehsasi jadid nab
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد