جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فاز بالا 92 sms faz bala

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



در این متروکه دنیا که یاری نیست

 نشانی از کسی یا از دیاری نیست

 به عشقی جز خداوند اعتباری نیست



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



یادگاری واسه بارون

 آرزوهایی که خاک شد

 وقتی رفتی زیبا

 انگار روح از تنم جدا شد



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



اگر یک آسمان دل را به قصد عشق بردارم

 میان عشق و زیبایی تو را من دوست دارم



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



ساده نوشتن را چون ساده زیستن دوست دارم

 پس ساده می نویسم دوستت دارم .



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت

 دل تو با همه ی آیینه ها نسبت داشت

 تو هوان ساده دل سبز نجیبی که خدا

 در میان دل پاکت صدف آیینه کاشت



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



زخم که میخوری , مزه مزه اش کن ..

حتما نمکش آشناست . . .



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



کسی که به شما تملق می کند

 یا سرتان کلاه می گذارد

یا امیدوار است که بگذارد



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



شادی و غم هر دو به موازات هم میروند.

زمانی که یکی استراحت می کند دیگری جبران می کند



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



آخرین چیزی که انسان گناهکار از دست می دهد

 امید است . . .



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala



منطق شما را از a به b میرساند ولی تخیل به همه جا میبرد



اس ام اس فاز بالا
sms faz bala
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد