جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سکوت سرد و تاریک sms sokut sard tarik

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



این روزها زیادى ساکــت شده ام

نمى دانم چــرا حرف هایم به جای گلـــو

از چشـــم هایم بیرون مى آیند …



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکـــوتتو بشکن ، خیلى دلـــم خونـه

بزار دوبـاره صــدات بپیــچه تو خونه

من از سکــوت تو این خونه بى زارم

صـدام بزن خیلى صداتو دوس دارم



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



این روزها…

من خداى سکــــــوت شده ام

خفــقان گرفته ام تا آرامــش اهالى دنــیا خـط خـطى نشود…



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



آرام تر سکـــــوت کن …

صداى بى تفاوتى هایت آزارم مى دهــــد



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



دلــم یک آلزایـمر خفیــف مى خواهد

آن قــدر که یــادم نرود

به نفعم است که به چند زبــان زنده ى دنیا سکــوت کنم



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکوت قلبتو بشکنو برگرد

نذار این فاصله بیشتر از این شه



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکوت هم تا یک جایى هنر است …

از حد که بگذرد بهم مى ریزد هر آنچه را که نباید



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



ساکت نیستم

لب هایم هم نسوخته است

تنها تمام ِ من تاول زده از آشی که نخورده ام …



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکوت حرفیست که گفته نمی شه

بغض می شه …



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



دوست دارم خلوتی باشد تا تو سکوت کنی

و من لبریز شوم از دوست داشتن ها …



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکوت حرف ساده ایست که همیشه اشتباه ترجمه می شود …



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik



سکوت تنها واژه ای بود

که از آن گریزان بودم

و من دیگر بعد از تو سرشار از سکوتم



اس ام اس سکوت سرد و تاریک
sms sokut sard tarik
نظرات 1 + ارسال نظر
اینا که نوشتی منم سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

دمت گرم بغض کرده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد