جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شاعرونه مهر 92 sms shaeroone mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



مردم دیده به پای قلم افتد هردم

که مرا نقطه حرفی کن و با نامه فرست



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



هرکسی از درگهی یابد مُراد خویشتن

دزد را محراب باشد رخنه دیوارها

 قاسمی کاشی



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را

ای وای اگر نداند قدر محبتم را

 رهی معیری



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



یا رب به لطف خود گناهان ما بپوش

روزی که رازها فتد از پرده برملا

سعدی



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



یاقوت ز شرم لب شیرین سخن تو

چون چهره خجلت زده هر لحظه به رنگیست

صائب



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



شب ها تو خفته من به دعا کز تو دور باد

آه کسان که بهر تو در خون نشسته اند

نصیبی گیلانی



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



شاید دروغ بود جوانی دروغ فاش

ای آینه بگو که: چنین بود یا نبود؟

 سهیلی



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



داشتم خوش حالتی امشب میان کفر و دین

دیده مشغول بت و دل گرم استغفار بود

 ملک قمی



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



چه حاجت است که ما فکر انتقام کنیم

سپهر تیغ مکافات بر کف استاده است

 صائب



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr



تیره روزان جهان را به چراغی دریاب

که پس زا مرگ تو را شمع مزاری باشند

صائب



اس ام اس شاعرونه مهر 92
sms shaeroone mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد