جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اشعار زیبا مهر 92 sms ashaare ziba mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



منی که نام شراب از کتاب می شستم

زمانه کاتب دکان می فروشم کرد



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



تا کی ز انتظار تو هر دم به اضطراب

آیم برون ز خانه و در کوچه بنگرم

 میرزا اشرف



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



تا توانستم ندانستم چه سود

چون بدانستم ، توانستم نبود

شیخ عطار



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



چرا ننالد بلبل که بی وفایی دهر

امان نداد که گل خنده را تمام کند

کلیم کاشانی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



حیف است که بر گردن حور افکندش کس

دستی که به یاد تو در آغوش توان برد

فیاض لاهیجی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



راز ضمیر خود را از سفلگان نگهدار

ناید ز دزد هرگز ، آیین پاسبانی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



زاهدان کمتر شناسند آنچه ما را در سر است

فکر زاهد دیگر و، سودای عاشق دیگر است

خجندی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



شرم من و غرور تو مانع ز گفتگوست

خوش بود اگر از این دو یکی در میان نبود

 امیرنهاوندی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



شرمنده از آنیم که در روز مکافات

اندر خور عفو تو، نکردیم گناهی

قاآنی شیرازی



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr



طاق شد طاقتم ای دوست ملامت بگذار

که به اندک سخنی می شکند قلب رقیق

 نقیب



اس ام اس اشعار زیبا مهر 92
sms ashaare ziba mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد