جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92 sms shar love mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



ما چون ز دری پای کشیدیم ،کشیدیم

امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند

از گوشه ی بامی که پریدیم ، پریدیم

رم دادن صیدِ خود از آغاز غلط بود

حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



آنانکه اعتماد می کنند خیانت میبینند

آنانکه اعتماد نمی کنند خود خیانتکارند



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



با وفا باشی جفایت می کنند

بی وفایی کن وفایت می کنند

مهربانی گرچه آیینی خوش است

مهربان باشی رهایت می کنند ...



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



با ادب با همه سر کن که دل شاه و گدا

در ترازوی مکافات برابر باشد

 صائب



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



بشکست اگر دل من، به فدای چشم مستت

سر خُم می سلامت، شکند اگر سبویی



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



تمنای وصالم نیست، عشق من، مگیر از من

به دردت خو گرفتم، نیستم در بند درمانت

 شهریار



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



گر غیر گفت: بهر تو مُردم، دروغ گفت

من راست گویم اینکه برای تو زنده ام

محمود فرخ



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



می رفت مدعی ره دیگر، مرا چو دید

تا سوزدم ز رشک، ره کوی او گرفت

وفای یزدی



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



هر بیشه گمان مبر که خالیست

باشد که پلنگ خفته باشد

سعدی



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



هر جا حکایتی شود از کشتگان عشق

ای راویان دهر، زما هم حکایتی

 سخای اصفهانی



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



هر دو عالم قیمت خود گفته ای

نرخ بالا کن که ارزانی هنوز!

امیرخسرو دهلوی



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr



همه مسافر و ، من در عجب ز طایفه ای

بر آن کسی که به مقصد رسیده، می گریند

ابن یمین



اس ام اس شعر عاشقانه مهر 92
sms shar love mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد