جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرود و شعر sms sorud sher

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    حکایت ها که بعد از من تو خواهی گفت با خاکم

    کنون تا زنده ام بینی بگو با جان غمناکم

طبیب اصفهانی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    خدایا تلخ کامی های دنیا، بس دل ما را

    پس از مردن به چشم یار، شیرین کن گِل ما را

نجیب کاشانی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    منشور عاشقی را بر نام ما نوشتند

    کاین مایه استقامت هفت آسمان ندارد

سهیلی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    خدمت دیرین ما بین ورنه در آغاز عشق

    هر که را بینی دم از مهر و وفائی می زند

آذربیگدلی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    می بودم از اسباب جهان یک دل و آن نیز

    نیمی به نگه خون شد و نیمی به تبسم

ملک قمی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    خسروان را گنج دنیا، زاهدان را مُلک عُقبی

    عاشق دلخسته تنها وعده دیدار دارد

حکمت



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    نا امید است ز درمان دو بیمار، طبیب

    چشم بیمار کسی و دل بیمار کسی

هاتف اصفهانی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    خوش گفت پیر زنده دل مِی فروش ما

    ننگ است بار منت دونان به دوش ما

رعدی آذرخشی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    در برعشق تو با آن همه تدبیر آخر

    حاصل این بود که بازیچه تقدیر شدم

یگانه



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    راز دلش را با کدامین چاه گوید

    آن کس که غیر از خویشتن محرم ندارد

رحمانی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher



    نور باران شده از دوش مرا خانه دل

    ای بنازم نگه نرگس شهلای تو را

عمادخراسانی



اس ام اس سرود و شعر
sms sorud sher
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد