جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعرهای عاشقانه sms sherhaye love

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    رفته است و مهرش از دلم نمی رود
 
   ای ستاره ها، چه شد که او مرا نخواست؟

فروغ فرخزاد



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    نی خداحافظ به من گفتی و نی کردی وداع
 
  از برم بیگانه وار، ای آشنا رفتی، برو

فرخ خراسانی



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    روزی که دهم جان و فغانی نکند کس
 
   معلوم شود بی کسی من همه کس را

شریف تبریزی
 


اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love

  
 
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    وای زاهد که به محراب عبادت عمری

    سجده می کرد و ندانست که مسجود کجاست

فیض دکنی



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    روزگار سِفله، دونان را نوارش می کند

    زان سبب انگشت کوچک قابل انگشتریست

میرزا طاهر وحید



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    زدی، بستی، شکستی، سوختی، انداختی، رفتی

    جوابت چیست فردای قیامت، دادخواهان را؟

عارف شیرازی



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    وعده وصل به فردا دهی و می دانی
  
 هر که امروز تو را دید به فردا نرسد

شاهدی نیشابوری



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    ز نامردان علاج درد خود جستن، بدان ماند
 
  که خار از پا برون آرد کسی، با نیش عقرب ها

صائب



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love



    سفید بود مرا روی و خال و موی سیاه

    زمانه بین بدل هر یکی چگونه نهاد

    سفید رویی عالم شدست بهره موی

    سیاهرنگی مویم نصیب خال افتاد

 ابن یمین



اس ام اس شعرهای عاشقانه
sms sherhaye love
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد