جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعرهای ناب و گلچین sms sher nab golchin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



به کدام مذهب است این ، به کدام ملت است این

که کشند عاشقی را که تو عاشقم چرایی؟

فخرالدین عراقی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت

کاش می گفتند در این ره ، چه بر لیلا گذشت

حامد تبریزی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



چه فارغ بال می گشتم درین عالم اگر میشد

غم امروز چون اندیشه فردا فراموشم

صائب



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



هوای سیر گلشن رفته است و بال و پر رفته

هوسها کاش می رفتند ، با عمر به سر رفته

کلیم کاشانی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



من کجا، هجر کجا، ای فلک کج رفتار؟

به همین داغ بسوزی که مرا سوخته ای

صائب



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



به من بگویید فرزانه گان رنگ و بوم و قلم

چگونه خورشیدی را ترسیم می کنید

که ترسیمش سراسر خاک را خاکستر نمی کند؟

حسین پناهی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



خیمه انس مزن بر در این کهنه رباط

که اساسش همه بی موقع و بی بنیاد است

خواجوی کرمانی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



به پایت سر نهادم تا سر و سامان من باشی

به راهت جان فدا کردم، مگر جانان من باشی

مشفق کاشانی



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin



کجا رسد به تو مکتوب گریه آلودم؟

که باد هم نبرد، کاغذی که نم دارد



اس ام اس شعرهای ناب و گلچین
sms sher nab golchin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد