جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه های شعرگونه sms asheghane sher

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



با دوست بگویید که دیگر نکند ناز

ما را هوس ناز کشیدن به جهان نیست

روزبه



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



زحمت چه می کشی پی درمان ما طبیب

ما به نمی شویم و، تو بدنام می شوی

قزوینی



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



شمع بزم محفل شاهان شدن ذوقی ندارد

ای خوش آن شمع که روشن می کند ویرانه ای را



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



با آنکه ز ما هیچ زمان یادی نکردی

ای آنکه نرفتی دمی از یاد، کجایی؟

حزین



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



غصه ام می کشد ای دل سخن صبر مگو

وَه چرا گویی از آن کار که نتوانی کرد؟

دهلوی



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



دستگیری نتوان داشت توقع ز غریق

اهل دنیا همه درمانده تر از یکدگرند

صائب



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



آنان که جان فدای نگاری نکرده اند

همکارشان مباش که کاری نکرده اند

ظهیری



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



با ما کج و با خود کج و با خلق خدا کج

آخر قدمی راست بنه ای همه جا کج



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



آن چنان زی که بمیری برهی

نه چنان زی که بمیری برهند

سنایی



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher



بر باد فنا تا ندهی گَرد خودی را

هرگز نتوان دید جمال احدی را

وحدت کرمانشاهی



اس ام اس عاشقانه های شعرگونه
sms asheghane sher
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد