جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شاعرانه مهرماه sms shaerane mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



آتش خشم پر از قهر تو می گفت: برو

جذبه چشم پر از مهر تو می گفت بمان

یاسمی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



بلای عشق را جز عاشق شیدا نمی داند

به دریا رفته می داند مصیبت های توفان را

ابوالحسن ورزی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



آخر به اسارت، دل حسرت زده خو کرد

شادم که دگر یاد گریز از قفسم نیست

توکلی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



پیری میا، که سستی پا، چون رسید ز راه

چشمان خسته هم به تو خدمت نمی کنند

معینی کرمانشاهی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید

بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت

ایرج دهقان



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



به اشتیاق تو ای آسمان! پرنده شدم

اگر چه وسعت تو، عاقبت اسیرم کرد

مهدی عابدی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



من آن روزی که چون شبنم عزیز آن چمن بودم

تو ای باد سحرگاهی، کجا در بوستان بودی؟

 صائب



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



سرنوشتم اگر اینست که می بینم

حکم تغییر قضا را به که باید گفت؟

آی خط خوردگی صفحه پیشانی من!

این همه خط خطا را به که باید گفت؟

 قیصرامین پور



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



قند آمیخته با گل نه علاج دل ماست

بوسه ای نیز بیامیز به دشنامی چند

حافظ



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



کو باده، تا به شیشه گردون زنیم سنگ

تا کِی زمانه سنگ زند بر سبوی ما؟

شرف قزوینی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr



عضوی ز تو گر دوست شود با دشمن

دشمن تو شِمُر، تیغ دو کِش ، زخم دو زَن

ابوالفرج رونی



اس ام اس شاعرانه مهرماه
sms shaerane mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد