جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شعری مهر 92 sms sheri mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



تکرار لحظه ها به جنونم کشانده است

دیگر بهانه ای که بماند نمانده است

صابر همدانی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



طوفان نوح زنده شد از اشک چشم من

با آنکه در غمت به مدارا گریستم

واقف هندی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



چو عاشق می شدم گفتم ربودم گوهر مقصود

ندانستم که این دریاچه موج خون فشان دارد



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



یک جفت قلب ساده، درختی کنار راه

اینها فقط نشانه ما بود پیش از این

سهیل محمودی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



هرچند یار جانب اهل هوس گرفت

ما داده ایم دل نتوانیم پَس گرفت

قطره اصفهانی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



قضا شخصی است پنج انگشت دارد

چو خواهد ز کسی کامی بر آرد

دو بر چشمش نهد، دیگر دو بر گوش

یکی بر لب نهد یعنی که خاموش

شاه قاسم انوار



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



ای دوست، دزد حاجب و دربان نمی شود

گرگ سیه درون، سگ چوپان نمی شود

اعتصامی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



گریبان چاک، بر سر خاک و، بر دل دست و، بر گِل پا

میان عاشقان، احوال من دارد تماشایی

رفعت نهاوندی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



نعمت روی زمین قسمت پررویان است

خون دل می خورد آنکس که حیایی دارد



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr



ای دوست بر جنازه دشمن چو بگذری

شادی مکن که بر تو همین ماجرا رود

 سعدی



اس ام اس شعری مهر 92
sms sheri mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد