جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه sms torki azari love

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



ای گول سنی دنیایه مقابل توتارام

دنیا منیم اولسا ، سنه خاطر ساتارام



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



گزلیم گزلریم رحم ایله اغلاتما منی

عشقیمین قدرینی بیل ، آیریسینا ساتما منی

من سن جان دمیشم باقریمی گان ایلمیشم

بو قریبانلرین محملین ساتما منی



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



اورییمله باجارمرام او گزلره ویریلمیشام

لیل سو کیمی آخیب گلیب چاتیب سنده دورولمشام

آتما منی زمان چاشیب بو دونیادان یورولمیشام



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



یاغیش یاغیر داشلارا

دیین اوچان گوشلارا

آپارسین بیزدن سلام

وفالی یولداشلارا



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



عزیزیم آشا آشا

سو گلیر داشا داشا

بیر جانم وار ثروتیم

اودا قربان داداشا



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



داغدا پائیز اولاندا

ساری سنبل سولاندا

یارا ائلچی گوندررم

اون بئش یاشی دولاندا



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



یاریما اولسون سلام

قوی کی دییم بیر کلام

ایستییرم من سنی

ایسته منی والسلام



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



اللریوی ور الییم

 گوزلریوی تیک گوزوما

سن کیمین دونیانی ورمرم بیریسینا



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



عاشق آدین شیرین دی

فرهاد دوستو شیرین دی

دوست دان دوستا گلن پای

بئچه بالدان شیرین دی



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love



اولدوز گلیب آی اولماز

بهار گلیب یای اولماز

نجیب لرین ایچینده

هیچکس سنه تای اولماز



اس ام اس ترکی و آذری عاشقانه
sms torki azari love
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

الریز آغریماسین گوزایدی

سحر چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ

معنی چرا ندارهههههههههه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد