جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان sms asheghane azari

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



بی عطر سنبل اولماز

بی نغمه بلبل اولماز

دنیا بوتون گل اچسا

سنین کیمی گل اولماز



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



سو ایچیرم چاناخدان

بال سوزولر دوداخدان

اوزوم گله بیلمسم

سلامیم وار اوزاخدان



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



منیم ای نازنین دوستوم زمستانین بهار اولسین

سعادت تاجی همیشه باشیندا برقرار اولسین

اومیدیم وار او حقه نیازین اولماسین خلقه

سنی خار ایستین ظالم ، ذلیل روزگار اولسین



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



گونده منه باش ووران ، ایندی منه داش وورور

ایندی منه داش ووران ، اوزگلره باش وورور

اوزگه اگر داش وورا ، دردینه دوزمک اولار

باخ بوراسوز بوردادی ، داشلاری یولداش وورور



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



دریادا گمیم قالدی

اکمدیم زمیم قالدی

آرزون جانیندا قالسون

نجه کی منیم قالدی



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



قیزیل گولم در منی

مخمل اوسته سر منی

الله اوزی شاهدی

چوخ ایسترم من سنی



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



قاشلارین اوخدی سنین

عاشقین چوخدی سنین

من سنی چوخ سئویرم

خبرین یوخدی سنین


اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



دونیادا اوشدانا شی چوخ ایسترم

داغدا داشی گوزده یاشی

سن کیمین ناز یولداشی



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari



اگر من نقاش اولام دونیانی زندان چکرم

اولومی ، آیرلیقی ، حسرتی پشمان چکرم

اگر من صیاد اولام ، سن کیمین جیران اودونا

اوره گی پاره ادیب عشقیوه هیجران چکرم



اس ام اس عاشقانه آذری و ترکی زبان
sms asheghane azari
نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

عالی بودن ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد